مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-04-22سياسي

ضرورت بررسی کاربرد هوش مصنوعی در علوم اسلامی


عضو شورای سیاست گذاری کلان پروژه هوش مصنوعی گفت: باید با بهره گیری از هوش مصنوعی، مباحث اصولی مانند مبادی ظهورات و مبادی استظهار را مورد توجه و بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید صراف زاده، ظهر پنجشنبه در گردهمایی فعالان حوزه هوش مصنوعی و علوم اسلامی که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره به نقش اثر گذار تعیین هدف به کارگیری در هوش مصنوعی افزود: دومین موضوع مهم و اثرگذار این بحث کاربست هوش مصنوعی است و هوش مصنوعی در فرآوری اطلاعات، بررسی خطا، دخالت در موضوع شناسی، و انجام استنتاج به خوبی نقش آفرین است و همه این موارد از جمله کاربست های این تکنولوژی محسوب می شوند.

عضو شورای سیاست گذاری کلان پروژه هوش مصنوعی گفت: به نظر می رسد می توان با بهره گیری از هوش مصنوعی مباحث اصولی مانند مبادی ظهورات و مبادی استظهار را مورد توجه و بررسی قرار داد.

وی با تعریف بحث داده و تنظیم به عنوان یکی از عناصر مهم بحث هوش مصنوعی و لزوم واکاوی آن گفت: برای نمونه از کاربرد هوش مصنوعی در حوزه کاربست می توان به محدودیت های دسترسی به داده های تجمیع یافته اشاره نمود.

عضو شورای سیاست گذاری کلان پروژه هوش مصنوعی با تأکید بر جدی بودن بحث مالکیت داده ها در هوش مصنوعی گفت: ضرورت مواجهه تحلیلی و هوشمندانه حوزه علمیه و روحانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی کاربرد هوش مصنوعی در علوم اسلامی

ضرورت بررسی کاربرد هوش مصنوعی در علوم اسلامی