مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-04-22سياسي

سپاه پرچمدار عدالت خواهی در جهان است


اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی پیامی صادر و تاکید کرد که سپاه پرچمدار عدالت خواهی در جهان است.

- ایسنا/فارس اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی پیامی صادر و تاکید کرد که سپاه پرچمدار عدالت خواهی در جهان است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی، ضمن گرامیداشت این روز، تاکید کرد که سپاه پاسداران، مدافع نظام اسلامی و پرچمدار عدالتخواهی در جهان است.

متن پیام این اداره کل چنین است: بسم الله الرحمن الرحیم، و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید.

(سوره مبارکه الأنفال آیه 60) در دوم اردیبهشت ماه 1358 امام روح الله، با دم مسیحایی خود فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد که آن را می توان انقلابی ترین نهاد در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

سپاه نهادی است که با نقش آفرینی بی بدیل، پر صلابت و مثال زدنی در صحنه های داخلی و بین المللی و نیز دفاع همه جانبه از آرمان ها و دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پرچمدار عدالت خواهی در جهان است

سپاه پرچمدار عدالت خواهی در جهان است