مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-22سياسي

نماینده بوشهر: شرکت های نفت و گاز باید به زلزله گناوه ورود کنند


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های نفت و گاز مسؤولیت های اجتماعی دارند و باید به زلزله گناوه ورود و به مردم خدمات رسانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گناوه، عبدالکریم جمیری عصر امروز در بازدید از روستاها و مناطق زلزله زده شهرستان گناوه اظهار داشت: از اولین ساعات وقوع زمین لرزه از طریق مسئولین استان و شهرستان در جریان اوضاع واحوال مردم و خسارتی که وارد شده قرار گرفتم و برای جبران خسارت و تسریع در کمک رسانی به آسیب دیدگان با رییس مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: در ادامه پیگیری ها برای شنیدن حرف دل مردم و مشاهده میدانی وضعیت مناطق زلزله زده طی دو روز از روستاهای تاج ملکی، اسلام آباد و بهمنیاری شرقی و غربی، شول، گمارون، کلر و کمالی بازدید به عمل آمد.

وی گفت: باید شکرگزار درگاه الهی باشیم که در حادثه ای با این حجم و مقیاس، مردم خسارت جانی ندیده اند و بیشتر خسارات مادی است؛ برای جبران این خسارات که بیشتر دامنگیر مردم مناطق روستایی و کم برخوردار شده همه مسئولین باید آستین همت بالا بزنند.

جمیری با تقدیر از همه گروه های جهادی و مسئولین محلی، استانی و ملی که از بدو حادثه با مردم همراهی کردند بیان کرد: همه ما مسئولان وظیفه داریم در قبال مردم که همیشه پای نظام و انقلاب بوده اند، خدمتگزار صدیقی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بوشهر: شرکت های نفت و گاز باید به زلزله گناوه ورود کنند

نماینده بوشهر: شرکت های نفت و گاز باید به زلزله گناوه ورود کنند