مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-04-22اقتصادي

تأمین آب نیاز اصلی توسعه تولید و صنعت در سمنان است


تأمین آب و برطرف کردن موانع پیش رو در این مسیر، نیاز اصلی توسعه تولید و بخش صنعت در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با بیان اینکه رفع دریای خزر به فلات مرکزی یکی از این موارد است که اقداماتی در این حوزه ازجمله مکاتبه با رییس جمهور و پیگیری برای ورود سرمایه گذار به جهت اجرای پروژه در حال انجام است.

استاندار سمنان اذعان داشت: مبحث استفاده از پساب نیز توسط شهرداری سمنان در حال انجام است که لازم است در این خصوص با هماهنگی و مساعدت دستگاه های مرتبط، تسریع صورت گیرد تا با تأمین آب در استان، بخش صنعت ما معطل تأمین آب نباشد.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان، امروز و با شرایط فعلی استان، مجوز استقرار صنایعی که نیاز به آب فراوان دارند داده نمی شود و در شرایط فعلی شاهد رونق صنایع آب بَر در استان سمنان نخواهیم بود.

آشناگر با تأکید بر اینکه اقدام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای ورود به بحث ارائه راهکار برای تحقق شعار سال کار پسندیده ای است، گفت: تحقق شعار سال به عنوان یک وظیفه برای دستگاه های اجرایی و یک استراتژی برای بخش خصوصی است که نیاز است بُرش استانی در خصوص ارائه راهکارها برای تحقق شعار سال توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب نیاز اصلی توسعه تولید و صنعت در سمنان است

تأمین آب نیاز اصلی توسعه تولید و صنعت در سمنان است