مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-04-22سياسي

رییس قوه قضاییه: باید دادسرایی برای «کارنکنان» ایجاد کنیم


باید دادسرایی برای کارنکنان ایجاد کنیم رییس قوه قضاییه گفت: گاهی برخی ترک فعل ها مشکلاتی به وجود می آورد که انجام یک فعل به آن اندازه مشکل زا نیست و به نظر می رسد باید در کنار دادسرای کارکنان دادسرایی هم برای کارنکنان ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه (2 اردیبهشت) در جلسه هم‎اندیشی با اساتید، صاحب‎نظران و مدیران شبکه بانکی برای بررسی حقوقی و قضایی موانع تولید در حوزه بانکی ، حمایت از تولید و رفع موانع برای رونق تولید را نیاز جدی امروز کشور دانست و گفت: همه بخش‎ها از دستگاه های اجرایی تا نظام بانکی و سیستم حقوقی و قضایی باید با اقدام و عمل در مسیر تحقق شعار سال حرکت کنند.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم رفع سریع موانع تولید افزود: بانک ها در رونق تولید و رفع موانع از آن نقش مهمی دارند و نمونه ای از اقدامات خوبی که در این جهت شده اولویت قرار دادن ارائه تسهیلات برای تولید ماسک و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در دوره شیوع کرونا و ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان لوازم خانگی در مقطع قطع همکاری برخی شرکت های خارجی به خاطر تحریم ها است.

رییسی اظهار داشت: در سال‎های اخیر کارخانه‎ها و کارگاه‎های زیادی به تملک بانک ها درآمدند، فارغ از اینکه بانک ها در تعطیلی یا نیمه تعطیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: باید دادسرایی برای «کارنکنان» ایجاد کنیم

رییس قوه قضاییه: باید دادسرایی برای «کارنکنان» ایجاد کنیم