مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-04-22بين الملل

هراس آمریکا از حملات طالبان؛ درخواست «سِنتکام» برای اعزام ناو هواپیمابر


همزمان با اظهارنظرهای مقام های دولت جو بایدن درباره تصمیم آمریکا برای خروج نظامیان خود از افغانستان، فرمانده تروریست های «سنتکام» از وزیر دفاع خواست که برای حفظ ایمنی این نیروها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنا بر گزارش یک رسانه آمریکایی، مقام ‎های ارشد ارتش این کشور خواستار پوشش 24 ساعته یک ناوهواپیمابر برای خروج نظامیان آمریکایی از درخواست داده که از ناو هواپیمابر برای خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان استفاده شود .

مقام های ارتش آمریکا با اعلام این خبر به نیویورک تایمز گفتند، این درخواست در شرف ارسال به دفتر کار لوید آستین وزیر دفاع آمریکا است و او بزودی درباره این موضوع تصمیم گیری می کند.

طبق گزارش این روزنامه، فرماندهان ارتش آمریکا با توجه به خروج نظامیان این کشور از افغانستان در تلاش هستند که از یک ناوهواپیمابر به طور خاص برای کمک به حفاظت از نظامیان ناتو در افغانستان استفاده شود.

گفته می شود که این درخواست را کنت مک کنزی فرمانده تروریست های سنتکام مطرح کرده و این درخواست در حال ارسال به دفتر کار وزیر دفاع آمریکا است.

به نوشته نیویورک تایمز، این درخواست، بخشی از روند عقب نشینی و خروج نظامیان است اما چنین تحرکاتی اغلب به اعزام و اعزام تعداد بیشتری از نیروهای نظامی و تجهیزات نیاز دارد تا از خرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس آمریکا از حملات طالبان؛ درخواست «سِنتکام» برای اعزام ناو هواپیمابر

هراس آمریکا از حملات طالبان؛ درخواست «سِنتکام» برای اعزام ناو هواپیمابر