مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-04-22اقتصادي

واگذاری «بام نهاوند» به شهرداری


به منظور ایجاد شرایط لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح بزرگ گردشگری بام نهاوند، این مکان به صورت 30 ساله به شهرداری واگذار شد.

- محمد حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به احداث پروژه بزرگ ساماندهی بام نهاوند به عنوان یک مرکز گردشگ 15 ساله بوده که ممکن است باعث شود سرمایه گذار رغبت زیادی برای سرمایه گذاری بلندمدت نداشته باشد بنابراین پیگیری برای واگذاری بلندمدت آن در دستور کار قرار گرفت.

شهردار نهاوند افزود: با توجه به اهمیت این موضوع در ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بنا به پیشنهاد شهرداری درخواست واگذاری 30 ساله داده شد که با پیگیری های مستمر نماینده  مردم نهاوند منتج به نتیجه شد.

وی در این خصوص افزود: طی پیگیری ها و دیدارهایی که نماینده شهرستان با مسئولین ذی ربط کشوری داشته اند سرانجام با این موضوع موافقت و دستور واگذاری بام نهاوند به صورت 30 ساله از سوی سازمان جنگل ها و مراتع صادر شد.

حسین پور گفت: از آنجا که برای اجرای مصوبه لازم است مسئولین ذیربط در استان نیز در این زمینه  همکاری و اقداماتی را به عمل آورند انتظار می رود در این زمینه تسریع لازم صورت گیرد تا هر چه زودتر بتوان مشارکت بخش خصوصی در این زمینه را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری «بام نهاوند» به شهرداری

واگذاری «بام نهاوند» به شهرداری