مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-22سياسي

مراجعه روزانه 2000 نفر مشکوک به کرونا ویروس به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در حال حاضر 600 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه حدود 2000 نفر مشکوک به ابتلا به کروناویروس به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در حال حاضر 600 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه حدود 2000 نفر مشکوک به ابتلا به کروناویروس به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند.

مجید شیرانی دوم اردیبهشت ماه در دیدار هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: رفتار و برخورد رهبر معظم انقلاب در برخورد با بلیه کرونا بسیار حکیمانه است و در استان ها نیز به حمایت های نمایندگان ولی فقیه دلگرم هستیم.

وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان حدود 15 ماه است که شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند، افزود: حدود 1600 تخت بیمارستانی در استان موجود است و در حال حاضر 600 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه حدود 2000 نفر مشکوک به ابتلا به کروناویروس به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند که البته به نظر می رسد طی سه تا چهار روز گذشته افزایش موارد سرپایی توقف داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 2000 نفر مشکوک به کرونا ویروس به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

مراجعه روزانه 2000 نفر مشکوک به کرونا ویروس به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری