مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-22اجتماعي

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1400 تمدید شد


سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ 28 فروردین 1400 در خصوص اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.

D) نیمه متمرکز سال 1400 و انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون مذکور در تاریخ 29 فروردین 1400، ضمن اعلام اصلاحات ذیل مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از افرادی که تا این تاریخ دوم اردیبهشت 1400 برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز یکشنبه مورخ 5 اردیبهشت 1400 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org  مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1400 تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1400 تمدید شد