مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-22سياسي

شورای شهر را نباید محل تحصیل مال دانست


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی می گوید: شورای شهر محل اشتباه و جایی برای هزینه کردن از جیب ملت نیست، شورای شهر را نباید محل تحصیل مال دانست.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ کمتر از دوماه به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر باقی مانده است و اینکه در انتخابات پیش رو به چه کسی رأی دهیم همواره از سوالات این روزها مردم است.

آیا باید در انتخابات چشم روی هم گذاشته و به دوست و آشنا و فامیل رأی بدهیم و یا با بررسی و ایجاد شناخت نسبت به افراد آنان را از روی شایستگی هایی که دارند، برگزینیم؟  دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: هر انسان خداترس و خداشناسی با انصاف، عدل و عقل و بلوغ خویش آرزوی موفقیت و سربلندی شهر و کشورش را دارد و به و عدالت گستری، دارا بودن روحیه ظلم ستیزی و اهل زد و بند نبودن نیز از دیگر ویژگی های مشخصه وی باشد.

وی با بیان اینکه شورای شهر جای آزمون و خطا نیست، بیان می کند: شورای شهر محل اشتباه و جایی برای هزینه کردن از جیب ملت نیست، شورای شهر را نباید محل تحصیل مال دانست، همانگونه که برخی برای سپردن مغازه به دست کسی تحقیق می کنند برای انتخاب اصلح نیز باید به خوبی تحقیق و بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر را نباید محل تحصیل مال دانست

شورای شهر را نباید محل تحصیل مال دانست