مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-22بين الملل

افشای جزییات بی سابقه از آزار و تبعیض جنسی در گوگل


تعدادی از کارکنان گوگل جزییات بی سابقه و تکان دهنده ای از آزار جنسی و تبعیض جنسیتی را در شرکت گوگل افشا کرده اند که نشان دهنده سابقه طولانی این رفتارهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورج، پیش از این تعدادی از مدیران حوزه هوش مصنوعی گوگل در ماه دسامبر به علت اخراج تیمنیت گبرو مهندس رایانه از این شرکت که در حال نگارش مقاله ای در مورد خطرات وجود رویه های تبعیض آمیز در زمینه استفاده از هوش مصنوعی بود، مورد انتقاد قرار گرفته بودند.

در آن زمان تصور می شد پدیده آزار جنسی و تبعیض جنسیتی در گوگل سابقه چندانی ندارد، اما بررسی های جدید بلومبرگ نشان می دهد که درگیری بر سر این موضوع در گوگل از مدت ها قبل آغاز شده است.

در سال 2018 و بعد از گذشت مدت کوتاهی از ورود خانم گبرو به گوگل، وی به رییس خود خبر داد که یکی از همکارانش در بخش دیگری به آزار جنسی متهم شده است.

این فرد کاترین هلر نام داشت و یکی از محققان گوگل بود.

گوگل تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرد، اما در عمل برخورد جدی با این موضوع نشد.

در همان ایام اندی روبین طراح اصلی سیستم عامل اندروید علیرغم آنکه بارها به رفتارهای نامناسب جنسی در گوگل متهم شده بود، در زمان اخراج از گوگل 90 میلیون دلار پاداش دریافت کرد که این امر به اعتراض های گسترده در گوگل منجر شد و 20 هزار کارمند این شرکت نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات بی سابقه از آزار و تبعیض جنسی در گوگل

افشای جزییات بی سابقه از آزار و تبعیض جنسی در گوگل