مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-22سياسي

گلایه جوکار از استخدام ها و تبدیل وضعیت های بی ضابطه در کشور


رییس کمیسیون امور داخلی کشور با انتقاد از اینکه برخی استخدام ها و تبدیل وضعیت ها بر اساس رابطه های سیاسی در حال انجام است گفت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان استخدامی کشور برای بررسی این مسائل را به مجلس ارائه کردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، محمدصالح جوکار در حاشیه نشست با جمعی از جوانان یزد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه از سال گذشته تاکنون یک سری استخدام هایی در حال صورت گرفتن است که خلاف قاعده و قانون است.

وی با بیان این که بعضی از افرادی که سرستادهای انتخاباتی گذشته مسئولان و متعلق به جریان سیاسی خاص بودند در حال استخدام شدن هستند، افزود: این افراد با عناوین خاص خودشان در حال به کارگیری هستند با وجودی که این استخدام ها خلاف قانون است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت هایی هم که در حال انجام است متأسفانه بر اساس عدالت نیست به عنوان مثال یک دستگاهی پنج نیرو را تبدیل وضعیت کرده در صورتی که اصلا صلاحیت و شرایط لازم را نداشتند و این سهیمه حق افراد دیگری بوده که حقشان ضایع شده و به این افراد داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه جوکار از استخدام ها و تبدیل وضعیت های بی ضابطه در کشور

گلایه جوکار از استخدام ها و تبدیل وضعیت های بی ضابطه در کشور