مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-22اقتصادي

279 تن مرغ امروز روانه بازار آذربایجان غربی شد


معاون بهیود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امروز دوم اردیبهشت ماه سالجاری بیش از 279 تن مرغ در کشتارگاه های استان کشتار و به بازارعرضه شد.

- رضا یوسفی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازار مرغ در ارومیه به حالت ثبات رسیده و مشکلی در تأمین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد، افزود: این میزان مرغ کشتار شده به تعداد 166 هزار و 16 قطعه مرغ زنده با تناژ بیش از 279 تن در سطح 12 کشتارگاه طیور استان تولید و روانه بازار شد.

یوسفی رضایی میزان مرغ مورد نیاز روزانه استان را 210 تا 230 تن اعلام و اظهار کرد: این میزان تولید بیش از نیاز استان به شمار می رود و در حال حاضر در استان کمبودی در زمینه مرغ نداریم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به نقش مؤثر زنجیره ها درافزایش تولید و بهبود کیفیت مرغ، گفت: 40 درصد گوشت مرغ استان توسط زنجیره های یکپارچه تولید می شود.

یوسفی رضایی اظهارکرد: زنجیره های تولید نقش مهمی در بهبود کیفیت، کاهش قیمت نهایی محصول و افزایش تولید دارند وزنجیره ها باعث مدیریت یکپارچه از مزرعه تا سفره، ایجاد ارزش افزوده، رونق تولید و ثبات بازار می شوند.

وی ادامه داد: در استان این زنجیره ها در شهرستان های ارومیه، مهاباد، میاندوآب واقع شده اند و این زنجیره ها بیش از 40 درصد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

279 تن مرغ امروز روانه بازار آذربایجان غربی شد

279 تن مرغ امروز روانه بازار آذربایجان غربی شد