مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-04-22پزشكي

2 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی ابزاره دردر حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت رقیه (س) سمنان اظهار داشت: - مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین سند ملی واکسیناسیون خبر داد و گفت: این سند در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی ابزاره دردر حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت رقیه (س) سمنان اظهار داشت: تاکنون 2 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است.

وی با اشاره به تدوین سند ملی واکسیناسیون بیان کرد: بر اساس این سند و جمعیت واکسن کرونا بین استان ها تقسیم شده است.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور قابل توجه است گفت: در روز های آینده 700 هزار دوز واکسن آسترازنکا در کشور تزریق می شود.

ابزاره اظهار داشت: تزریق واکسن کرونا در کشور بر اساس اولویت های تعریف شده تاکنون انجام شده است و بر این اساس در گام نخست مشاغل پرخطر همچون کادر درمان، بیماران خاص و پاکبانان و سالمندان قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده واکسیناسیون عمومی کرونا برای مقابله با شیوع این ویروس در کشور انجام می شودمشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را از جمله بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد

2 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد