مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-22سياسي

تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونا در فارس


جانشین استاندار فارس از تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی این استان خبر داد.

- جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس تصمیم این ستاد و با توجه به وضعیت شهرستان های استان، محدودیت های کرونایی در فارس تا پایان هفته آینده تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عبدالرضا قاسمپور پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک از مجموع 36 شهرستان استان 26 شهرستان از جمله شیراز در وضعیت قرمز، هشت شهرستان در وضعیت نارنجی و 2 شهرستان شامل بختگان و سرچهان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

او ادامه داد: تمدید، کاهش یا افزایش محدودیت ها بستگی به وضعیت کرونا در شهرستان ها و رنگ بندی آنها دارد و محدودیت ها بر این اساس اعمال می شود.

وی، ضمن تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی شهروندان گفت: انتظار ما از مردم استان این است که همچنان استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ، خودداری از برپایی میهمانی و دورهمی های خانوادگی با هدف حفظ سلامت خود و سایرین و همچنین همراهی با کادر درمان و کمک به متولیان و دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا را در دستور کار داشته باشند.

قاسمپور، با اشاره به جریمه روزانه پنج هزار خودرو ناقض محدودیت های کرونایی در استان فارس افزود: ممنوعیت ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و تردده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونا در فارس

تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونا در فارس