مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-22اجتماعي

امتحانات پایه های دوازدهم و نهم به صورت حضوری برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آزمون های دانش آموزان پایه دوازدهم و نهم در هر شرایطی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش وپرورش  که با موضوع برگزاری امتحانات در خرداد ماه برگزار شد، اظهار داشت:  آزمون های دانش آموزان پایه دوازدهم و نهم در هر شرایطی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارزشیابی پایه دوازدهم بصورت حضوری از 27 اردیبهشت آغاز و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت، اما در پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم آزمون ها در سامانه شاد و بصورت کاملا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون سایر پایه های تحصیلی در شرایط زرد، نارنجی و قرمز به صورت غیرحضوری خواهد بود گفت: برای پایه های اول و دوم ابتدایی تنها در شرایط آبی آزمون ها به صورت حضوری است اما در پایه های سوم ، چهارم و پنجم ابتدایی ارزشیابی براساس اطلاعات جمع آوری شده در طول سال تحصیلی خواهد بود.

وی ادامه داد: در پایه ششم با برگزاری آزمون های عملکردی کلاسی در دروس فارسی، ریاضی و علوم بصورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایه های دوازدهم و نهم به صورت حضوری برگزار می شود

امتحانات پایه های دوازدهم و نهم به صورت حضوری برگزار می شود