مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-22پزشكي

شناسایی بیشترین موارد ابتلا به کرونا در هند طی یک روز


مقامات هند از شناسایی بیشترین موارد ابتلا به بیماری کووید-19 طی یک روز خبر دادند.

- مقامات هند از شناسایی بیشترین موارد ابتلا به بیماری کووید-19 طی یک روز خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مقامات هند امروز (پنج شنبه) 314 هزار و 835 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در این کشور شناسایی شده که بالاترین آمار شناسایی شده طی یک روز در جهان است.

افزایش شدید موارد ابتلا به بیماری کووید-19 و موج دوم بیماری در هند این نگرانی را تشدید کرده که سیستم سلامت توانایی و ظرفیت رسیدگی به حجم بالایی از بیماران را نداشته باشد.

بیمارستان های سراسر مناطق شمالی و غربی هند از جمله دهلی نو - پایتخت هند- اعلام کرده اند که ذخایر اکسیژن برای حفظ جان بیماران کووید-19 رو به اتمام است.

بنابر اعلام مقامات محلی در دهلی، بیش از دو سوم از بیمارستان های این شهر تخت خالی برای پذیرش بیمار ندارند و پزشکان به بیماران توصیه می کنند در خانه بمانند.

تصاویر منتشر شده در تلویزیون هند نشان می دهد که افراد با در دست داشتن سیلندرهای خالی اکسیژن در مقابل مراکز شارژ اکسیژن به صف ایستاده اند تا جان بیماران خود در بیمارستان ها را نجات دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، برنامه واکسیناسیون کروناویروس در هند آغاز شده اما تعداد محدودی از جمعیت این کشور واکسن دریافت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیشترین موارد ابتلا به کرونا در هند طی یک روز

شناسایی بیشترین موارد ابتلا به کرونا در هند طی یک روز