مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-22دانش

حمایت دانشگاه آزاد از طرح های فناورانه با فرایند جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد، تفاهم نامه همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد و اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری معاونت تحقیقات، - تفاهم نامه همکاری میان صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد و اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری با هدف حمایت این دانشگاه از طرح های فناورانه با فرایندی جدید امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد، تفاهم نامه همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد و اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد به امضا رسید.

براساس این تفاهم نامه این دو نهاد ذیل دانشگاه آزاد اسلامی، در حمایت و گسترش بازار محصولات دانایی محور و دانش بنیان و همچنین ارائه کمک ها و خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآور و موسسات دانش بنیان، با یکدیگر تشریک مساعی خواهند داشت.

هدف اصلی امضای این تفاهم نامه براساس شعار جهش تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها و برای تعیین وظایف و اختیارات طرفین در راستای تسهیل اجرای ماده 45 قانون برنامه چهارم توسعه مصوب 11/6/1383 و ماده 44 قانون رفع موانع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه آزاد از طرح های فناورانه با فرایند جدید

حمایت دانشگاه آزاد از طرح های فناورانه با فرایند جدید