مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 23:502021-04-21اقتصادي

وال استریت ژورنال ازتصمیم آمریکا برای لغو تحریم بانک مرکزی ایران خبرداد


روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: تحریم هایی که آمریکا در نظر دارد لغو کند شامل تحریم های تروریستی علیه بانک مرکزی ایران، شرکت های ملی نفت و نفتکش ها و صنایع اقتصادی مانند فولاد، آلومینیوم و سایر موارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از نشریه هیل، اگرچه مقامات آمریکا تا کنون حاضر نشده اند اعلام کنند که در راستای بازگشت کامل به توافق هسته ای چه تحریم هایی را قرار است لغو کنند اما روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به برخی از این موارد اشاره کرده است.

یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا بامداد پنجشنبه به خبرنگاران گفت: ایالات متحده به عنوان بخشی از تلاش ها برای بازگشت کامل به توافق هسته ای 2015 که دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا در سال 2018 از آن خارج شد، نمونه هایی از تحریم هایی را که می تواند لغو کند را به ایران ارائه کرده است.

اگرچه این مقام آمریکایی حاضر به ارائه این نمونه ها نشد اما روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از دو منبع نزدیک به موضوع نوشت: تحریم هایی که ایالات متحده در نظر دارد لغو کند شامل تحریم های تروریستی علیه بانک مرکزی ایران، شرکت های ملی نفت و نفتکش ها و صنایع اقتصادی مانند فولاد، آلومینیوم و سایر موارد است.

وال استریت ژورنال در ادامه به نقل از یک مقام ارشد اروپایی گزارش داد که واشنگتن تمایل به کاهش احتمالی تحریم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال ازتصمیم آمریکا برای لغو تحریم بانک مرکزی ایران خبرداد

وال استریت ژورنال ازتصمیم آمریکا برای لغو تحریم بانک مرکزی ایران خبرداد