مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 21:502021-04-21بين الملل

درخواست اوکراین از غرب برای تجهیزات نظامی جهت تقابل با روسیه


وزیر خارجه اوکراین با درخواست از آمریکا برای ارائه تجهیزات جنگ الکترونیک به این کشور برای تقابل با روسیه، از اتحادیه اروپا نیز خواست تحریم هایی از جمله قطع دسترسی به سوییفت را علیه مسکو اعمال نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دمیترو کولبا وزیر خارجه اوکراین از همتای آمریکایی خود خواست تا از کی یف برای دستیابی به تجهیزات جنگ الکترونیکی برای مقابله با روسیه حمایت کند.

کولبا در مصاحبه با خبرگزاری رویترز ،  از اتحادیه اروپا خواست که از دسترسی روسیه به سیستم بین المللی انتقال بین بانکی سوییفت جلوگیری کند.

وی با درخواست از متحدان غربی اوکراین برای اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه، گفت با اینکه کی یف اطلاعات جدیدی درباره تصمیم روسیه برای انجام اقدام نظامی جدید علیه اوکراین ندارد اما مهم است که کشورهای غربی برای جلوگیری از آن عمل کنند.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه اوکراین افزود: از واشنگتن خواسته ام تا ابرازهای قدرتمند جنگ الکترونیک را به ما ارائه کند تا با توانمندی های رویسه برای مختل کردن ارتباطات مان مقابله کنیم .

به نوشته رویترز، کولبا همچنین افشا کرد که در دیداری که با وزرای خارجه اتحادیه اروپا داشته، از آنها خواسته به عنوان بسته تحریمی جدید علیه روسیه در صورت افزایش تنش ها، دسترسی این کشور به سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اوکراین از غرب برای تجهیزات نظامی جهت تقابل با روسیه

درخواست اوکراین از غرب برای تجهیزات نظامی جهت تقابل با روسیه