مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 21:052021-04-21سياسي

تأکید ظریف بر امنیت و ثبات در مرز های ایران و پاکستان


وزیر امور خارجه در دیدار همتای پاکستانی امنیت و ثبات در مرز های ایران و پاکستان را عنصر کلیدی در بهبود وضعیت مرزنشینان، مقابله با جرایم سازمان یافته و جلوگیری از مهاجرت های غیرقانونی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده، عصر امروز (چهارشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ظریف در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به وزیر امور خارجه پاکستان، با اشاره به همزمانی سالروز درگذشت محمداقبال لاهوری و روز سعدی در اول اردیبهشت ماه، عنوان کرد: این که شما در پاکستان، سعدی را گرامی می دارید و ما در ایران محمد اقبال لاهوری را تکریم می کنیم، نشان دهنده پیوند عمیق بین دو ملت ایران و پاکستان است و به خوبی مشترکات فرهنگی دو کشور را نشان می دهد.

وزیر امور خارجه کشورمان افتتاح گذرگاه مرزی پیشین - مند بین دو کشور که سومین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان محسوب می شود، را نشانه عزم طرفین برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری برشمرد و ابراز امیدواری کرد با امضای یادداشت تفاهم همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان برای ایجاد بازارچه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ظریف بر امنیت و ثبات در مرز های ایران و پاکستان

تأکید ظریف بر امنیت و ثبات در مرز های ایران و پاکستان