مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-04-21اجتماعي

ورود 20 دستگاه اتوبوس شهری بازسازی شده به قم


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از تحویل 20 دستگاه اتوبوس بازسازی شده در چند روز آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان از تحویل 20 دستگاه اتوبوس بازسازی شده در چند روز آینده خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 250 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهر قم در حال ارائه خدمات به شهروندان بوده که بخشی از این دستگاه ها نوسازی شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم بازسازی اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی را یکی از برنامه های مهم شهرداری در سال گذشته دانست و افزود: بازسازی اتوبوس ها از سال گذشته با انعقاد دو قرارداد به تعداد یکی 39 دستگاه اتوبوس و دیگری 56 دستگاه در دستور کار شهرداری قم قرار گرفت.

ذاکریان ادامه داد: در سال گذشته تعدادی از اتوبوس ها تحویل شهرداری و وارد ناوگان شد و امیدواریم این دو قرارداد ظرف چند ماه نخست سال جاری تمام شود.

وی از تحویل 20 دستگاه اتوبوس در چند روز آینده خبر داد و اضافه کرد: 20 دستگاه اتوبوس از شرکت مارال در چند روز آینده تحویل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم شده و تا یک ماه آینده نیز 20 دستگاه از شرکت پیشرو دیزل تحویل داده می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم یکی از برنامه های مهم شهرداری قم در سال 1400 را خرید اتوبوس جدید اعلام و خاطرنشان کرد: به زودی مراحل نهایی خرید بیش از 50 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 20 دستگاه اتوبوس شهری بازسازی شده به قم

ورود 20 دستگاه اتوبوس شهری بازسازی شده به قم