مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-04-21اجتماعي

احداث پارکینگ های عمومی روباز در منطقه پردیسان


مدیر منطقه هشت شهرداری قم از احداث چندین پارکینگ عمومی روباز در مجاورت بوستان های محلات یک، هفت و ضلع دیگر محله 5 مسکن مهر پردیسان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد رمضانی با اشاره به اهمیت احداث پارکینگ در سطح منطقه هشت شهر قم، اظهار کرد: با هدف خدمات رسانی مطلوب و امکان پارک نمودن وسایل نقلیه مراجعان به بوستان ها اقدام به احداث پارکینگ های روباز عمومی در مجاورت برخی از بوستان ها شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه 5 پارکینگ روباز در سال 99 ایجاد شده است، تصریح کرد: در سال گذشته در مجاورت بوستان های عترت و محلات 3،5 و هشت مسکن مهر اقدام به احداث پارکینگ به مساحت 7هزار مترمربع شده است.

رمضانی با بیان اینکه در سنوات گذشته نیز اقدام به احداث چنین پارکینگ هایی در نقاط مختلف پردیسان شده است، خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته بیش از 10هزار مترمربع پارکینگ احداث شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری نیز احداث چند پارکینگ در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: این پارکینگ ها در مجاورت بوستان های محلات یک، هفت و ضلع دیگر محله 5 مسکن مهر احداث می شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم هزینه اجرای این پروژه ها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در سال 99 بیش از دو ونیم میلیارد ریال هزینه اجرای پارکینگ شده است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارکینگ های عمومی روباز در منطقه پردیسان

احداث پارکینگ های عمومی روباز در منطقه پردیسان