مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 18:502021-04-21سياسي

سخنی با فرماندار تبریز / آقای مسوول! شهر رها شده را دریابید


فرماندار محترم تبریز! معلوم نیست شهروندان تبریزی با عملکرد این چنین شهرداری چه میزان متضررند، از ماجرای ساده ای چون بحران المان شهری که به رسانه های بیگانه راه یافت تا راکد ماندن پروژه های مهمی چون میدان آذربایجان و میارمیار و قص علی هذا.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهر رها شده است.

مترو تبریز با فرمان شهردار تبریز ناقص افتتاح شده است اما شورای شهر تبریز در بازی مدیریت شهری دنبال مقصر می گردد!  باید به این 13 نفر کسی بگوید آقایان منتخب! طبق قوانین، قطاری که سیستم ایمنی آن موجود نیست را افتتاح نمی کنند و هر کسی دستور این کار را داده است،مسوولیتش پای اوست!    خسارت بزرگ افتتاح ناقص مترو توسط شهردار تبریز نمونه بارزی از ناکارآمدی مدیریت شهری است که بدین شیوه تاکنون در کل کشور یافت نشده است.

  اگر در دیگر کلانشهرها بر تعداد واگن های قطار شهری افزوده می شود،در کارنامه مدیریتی شهری تبریز بر انهدام آن به خاطر افتتاح نافص ویترینی همت گمارده می شود آنهم با وجود هشدارهای کارشناسان و رسانه ها از جمله فارس، برای عدم افتتاح ناقص میلیاردی که اینچنین به بودجه شهر تبریز آسیب زد.

  بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای جلسه اخیر شورای شورای شهر تبریز، قطار شهری در حادثه 15 دی  سال گذشته 490 هزار یورو معادل حدود 14 میلیارد تومان خسارت دیده است البته این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با فرماندار تبریز / آقای مسوول! شهر رها شده را دریابید

سخنی با فرماندار تبریز / آقای مسوول! شهر رها شده را دریابید