مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-21بين الملل

دمشق: سازمان منع سلاح شیمیایی به محل اخاذی حامیان تروریست ها تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سوریه مصوبه امروز کشورهای غربی در بیست و پنجمین نشست کنفرانس کشورهای عضو سازمان منع سلاح های شیمیایی علیه سوریه را به شدت محکوم و تأکید کرد که این یک اتفاق خطرناک در روند کار این سازمان است و با منشور آن سازگار نیست.

- وزارت خارجه سوریه تصمیم ضد سوری امروز در سازمان منع سلاح شیمیایی را که پیش نویس آن از سوی فرانسه ارائه شده بود، محکوم کرد و آن را در راستای حمایت از گروه های تروریستی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سوریه مصوبه امروز کشورهای غربی در بیست و پنجمین نشست کنفرانس کشورهای عضو سازمان منع سلاح های شیمیایی علیه سوریه را به شدت محکوم و تأکید کرد که این یک اتفاق خطرناک در روند کار این سازمان است و با منشور آن سازگار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در نشست امروز کشورهای طرف قرارداد این سازمان، برخی حقوق و امتیازات سوریه از جمله حق رأی دادن طبق کنوانسیون سلاح های شیمیایی را به دلیل آنچه حملات شمیایی دولت سوریه در مارس 2017 در لطامنه و فوریه 2018 در سراقب خوانده است، معلق کرد.

نماینده انگلیس در این سازمان ضمن اعلام این خبر گفته است که حق رای و حضور نمایندگان دولت سوریه در این سازمان تا موقع عمل به مسئولیت هایشان تعلیق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: سازمان منع سلاح شیمیایی به محل اخاذی حامیان تروریست ها تبدیل شده است

دمشق: سازمان منع سلاح شیمیایی به محل اخاذی حامیان تروریست ها تبدیل شده است