مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-04-21ورزشي

شکست استقلال برابر الدحیل در بازی جذاب/ 5 گل و اشتباهات خط دفاعی


نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در شرایطی به پایان رسید که دو تیم به خاطر اشتباهات خط دفاعی حریف شان توانستند 5 بار توپ را از خط دروازه ها عبور دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار از مرحله گروه لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت 22:15 دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف تیم الدحیل قطر رفت که نیمه اول این دیدار با برتری 3 بر 2 الدحیل خاتمه یافت.

ارسلان مطهری(4) و شیخ دیاباته (34) برای استقلال گل زدند.

اولونگا (10 و 27) و عبدالله الاحرق(43) برای الدحیل گل زد.

استقلال در این دیدار با رشیدمظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته به میدان رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی که با پیروزی در دو دیدار قبلی برابر الاهلی عربستان و الشرطه عراق برای تثبیت صدرنشینی و افزایش شانس صعود از گروه به مصاف الدحیل قطر آمده بود، خیلی زود به خواسته اش رسید و در دقیقه 4 روی ارسال موسوی از جناح راست و ضربه سر ارسلان مطهری به گل اول رسید.

پس از این گل الدحیل که به نوعی غافلگیر شده بود فشار حملاتش را روی دروازه آبی های ایران بیشتر کرد و خیلی زود توانست گل تساوی را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست استقلال برابر الدحیل در بازی جذاب/ 5 گل و اشتباهات خط دفاعی

شکست استقلال برابر الدحیل در بازی جذاب/ 5 گل و اشتباهات خط دفاعی