مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-04-21سياسي

تصمیم ستاد کرونا درباره برگزاری مراسم های ماه رمضان


اجتماعی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ممنوعیت برگزاری مراسم ماه رمضان در مناطق نارنجی و قرمز و همچنین رعایت کامل پروتکل ها در برگزاری مراسم در شهر های زرد و آبی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد مقابله با کرونا بعد از ظهر امروز (چهارشنبه یکم اردیبهشت) درحضور رییس جمهور برگزار و در این جلسه، روسای کمیته های بهداشت و درمان و اجتماعی امنیتی گزارشی از آخرین وضعیت شهر ها و استان های کشور از نظر شیوع کرونا و افزایش تعداد بیماران و همچنین اقدامات انجام شده در راستای نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و همچنین اعمال محدودیت ها در این رابطه ارائه کردند.

براساس گزارش ارائه شده از سوی کمیته بهداشت و درمان با توجه به مواجه شدن با موج چهارم بیماری در همه استان های کشور و افزایش تعداد مراجعات به بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح کشور تقویت مراکز درمانی با برپایی بیمارستان های سیار با کمک سایر بخش ها مورد اشاره و تاکید قرار گرفت.

در این جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی و ضرورت رعایت محدویت ها در شهر های نارنجی و قرمز، بر ممنوعیت برگزاری مراسم ماه رمضان در مناطق نارنجی و قرمز و همچنین رعایت کامل پروتکل ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم ستاد کرونا درباره برگزاری مراسم های ماه رمضان

تصمیم ستاد کرونا درباره برگزاری مراسم های ماه رمضان