مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-04-21سياسي

بازدید فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از پروژه 1000 واحدی مسکن محرومین حاشیه چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز چهارشنبه 1/2/1400 سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ضمن بازدید از منطقه زاغه نشین میرآباد چابهار، - ما نمی توانیم در برابر این مردم عزیز که از حداقل امکانات هم برخوردار نیستند بی تفاوت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز چهارشنبه 1/2/1400 سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ضمن بازدید از منطقه زاغه نشین میرآباد چابهار، از پروژه 1000 واحدی ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی حاشیه چابهار بازدید به عمل آوردند.

سردار سلیمان در حاشیه این بازدید با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفتند: یکی از بدیع ترین اقدامات برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت تشکیل جمهوری اسلامی است، اما عده ای داخل کشور می خواهند این اتفاق نیافتد و جمهوری اسلامی موفق نشود.

وی افزود این اتفاقاتی که می بینید در اطراف چابهار و زابل و زاهدان می افتد که استان سیستان و بلوچستان بیشترین حجم حاشیه نشینی را دارد این همان پدیده ای است که درباره آن با شما صحبت می کنم.

وی با اشاره به تفاوت حاشیه نشینی در دیگر شهر ها با استان سیستان و بلوچستان ادامه داد چطور ما بپذیریم که این از ویژگی های جمهوری اسلامی است در صورتی که در بیشتر شهر های ما حاشیه نشینی به این حجم که در سیستان و بلوچستان نمود دارد مشهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از پروژه 1000 واحدی مسکن محرومین حاشیه چابهار

بازدید فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از پروژه 1000 واحدی مسکن محرومین حاشیه چابهار