مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-04-21اقتصادي

حسن طایی: آمایش سرزمین و آموزش عالی در خدمت توسعه مهارت و بازار کار قرار گیرد


نشست مجازی آمایش آموزش عالی مهارتی با سخنرانی حسن طایی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

- نشست مجازی آمایش آموزش عالی مهارتی با سخنرانی حسن طایی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و معاون سابق اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در ایران 40 درصد و نرخ مشارکت منابع انسانی 46 درصد است؛ این نشان می دهد که نه تنها نرخ مشارکت اقتصادی در کشور ما مطلوب نیست بلکه در نرخ مشارکت منابع انسانی با متوسط جهانی که بالای 65 درصد است نیز فاصله زیادی داریم.

در این نشست که مدیران و کارشناسان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی و علمی کاربردی جهاد دانشگاهی حضور داشتند، مسائل مختلف مربوط به آمایش سرزمین و اصول مرتبط با آن،سیاست گذاری و برنامه ریزی، آمایش آموزش عالی و آمایش نیروی انسانی، تعاملات نهادی و .

مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به تعریفی از آمایش سرزمین پرداخت و گفت: منظور از آمایش سرزمین رسیدن به مطلوبترین توزیع ممکن جمعیت توسط بهترین شکل توزیع فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در پهنه سرزمین از طریق برقراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن طایی: آمایش سرزمین و آموزش عالی در خدمت توسعه مهارت و بازار کار قرار گیرد

حسن طایی: آمایش سرزمین و آموزش عالی در خدمت توسعه مهارت و بازار کار قرار گیرد