مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-04-21ورزشي

نساجی وسپاهان محکوم به پیروزی هستند/ کرونایی شدن 10 بازیکن نساجی


مربی تیم فوتبال نساجی، از بازی حساس تیمش برابر تیم رده دومی سپاهان اصفهان، ازاین دیدار به عنوان بازی مهمی که هر دو تیم برای بهترکردن شرایط شأن درجدول به دنبال کسب پیروزی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر سپاهان اصفهان که پنجشنبه شب در قائمشهر برگزار خواهد شد، گفت: سپاهان تیم بزرگی است و کادر و بازیکنان خیلی خوبی دارد و ما نیز می دانیم چه بازی در پیش داریم و کار سختی خواهیم داشت.

وی افزود: البته کادر فنی طی این هفته به خوبی تیم سپاهان را آنالیز کرده و امیدوارم بازی خوبی را از تیم خودمان ببینیم.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه به طور حتم بازی در مقابل سپاهان برای تیم ما ویژه خواهد بود، تصریح کرد، قطعاً هر دو تیم با توجه به شرایطی که در جدول دارند، برای پیروزی و کسب سه امتیاز به زمین می آیند.

اسماعیلی ادامه داد، سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول و دور نشدن از مدعیان تلاش خواهد کرد و تیم ما هم به دنبال فرار از انتهای جدول و قرار گرفتن در منطقه امن جدول لیگ هست.

وی افزود: ما باید خوشحال باشیم که سپاهان برای پیروزی مقابل ما قرار می گیرد و ما هم برای برد مقابل این تیم حضور پیدا خواهیم کرد، این می تواند برای ما یک برگ برنده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی وسپاهان محکوم به پیروزی هستند/ کرونایی شدن 10 بازیکن نساجی

نساجی وسپاهان محکوم به پیروزی هستند/ کرونایی شدن 10 بازیکن نساجی