مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-04-21بين الملل

آمریکایی ها به آسیب پذیری ارتش خود در برابر روسیه اعتراف کردند


دیوان محاسبات ایالات متحده آمریکا اعتراف کرد که آمادگی رزمی نیروهای مسلح این کشور به دلیل مشارکت در چند درگیری منطقه طی 20 سال گذشته کاهش یافته است.

- دیوان محاسبات ایالات متحده آمریکا اعتراف کرد که آمادگی رزمی نیروهای مسلح این کشور به دلیل مشارکت در چند درگیری منطقه طی 20 سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در سند منتشره از سوی این نهاد، میزان آمادگی نیروهای آمریکایی برای انجام عملیات جنگی از سال 2017 تا 2019 ارزیابی شده است.

در گزارش منتشره از سوی دیوان محاسبات آمریکا به این نتیجه رسیده شده که به دلیل تقویت دشمنان بالقوه دیگر نمی توان در مورد برتری انکارناپذیر نظامی آمریکا صحبت کرد.

تهیه کنندگان سند می نویسند: در استراتژی دفاع ملی 2018 به این واقعیت جلب توجه شد که تسلط ایالات متحده در هر جنگی دیگر تضمین شده نیست زیرا دشمنان بالقوه یعنی چین و روسیه توانسته اند به توسعه و تقویت توانایی های نظامی خود بپردازند.

کارشناسان آمریکایی از جمله به کاهش شاخص های آمادگی رزمی کشور خود در دریا اشاره کردند اما افزایش امکانات آمریکا در زمین را خاطرنشان کردند.

تحلیلگران آمریکایی مانع اصلی در راه بازیابی آمادگی ناوگان دریایی و زیردریایی های کشورشان را محدود بودن امکانات برای ارائه خدمات فنی به این نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به آسیب پذیری ارتش خود در برابر روسیه اعتراف کردند

آمریکایی ها به آسیب پذیری ارتش خود در برابر روسیه اعتراف کردند