مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-04-21بين الملل

اقدام نمادین جمهوریخواهان کنگره آمریکا با رونمایی از بسته تحریمی علیه ایران


یک نشریه آمریکایی از اقدام نمادین جمهوریخواهان در کنگره آمریکا با رونمایی از بزرگترین بسته تحریمی علیه ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشریه واشنگتن فری بیکن نزدیک به حزب جمهوریخواه در آمریکا از رونمایی بزرگترین بسته تحریمی تاریخ علیه ایران توسط نمایندگان این حزب در کنگره خبر داد.

بر اساس این گزارش، نشریه آمریکایی مذکور مدعی شد که این اقدام نمادین، مانعی بر سر راه دیپلماسی دولت دموکرات جو بایدن رییس جمهور آمریکا با ایران در زمینه لغو احتمالی تحریم ها و بازگشت واشنگتن به برجام خواهد بود.

این نشریه همچنین به این موضوع اشاره کرد که بر اساس قانون فشار حداکثری که در دوران ترامپ به تصویب کنگره آمریکا رسید، دولت بایدن می بایست هرگونه اصلاح و تغییر انجام شده در توافق هسته ای با ایران را پیش از اجرا به تصویب کنگره برساند.

گفته می شود بسته تحریمی فعلی نیز بر اساس همین قانون تدوین شده و رونمایی از آن نیز امروز با حضور مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در یک نشست مطبوعاتی انجام شده است.

در جریان برگزاری این نشست مطبوعاتی، پمپئو و جیم بنکس عضو جمهوریخواه کمیته خدمات نیروهای مسلح کنگره در پیامی مشترک اعلام کردند که این بسته به مثابه ارسال پیامی برای کاخ سفید و ایران است که کنگره به هیچ توافقنامه ای با ایران پایبند نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام نمادین جمهوریخواهان کنگره آمریکا با رونمایی از بسته تحریمی علیه ایران

اقدام نمادین جمهوریخواهان کنگره آمریکا با رونمایی از بسته تحریمی علیه ایران