مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-04-21سياسي

مصلحت اندیشی در تایید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر قابل قبول نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید به خاطر نگرانی از مشارکت مردم در انتخابات در تأیید صلاحیت افراد اغماض و مصلحت اندیشی صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: نباید به مساله اختلافات قومیتی در استان دامن زده شود و باید صلاحیت و توانمندی افراد مورد تأکید قرار گیرد.

 وی تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط فعلی بسیار مهم و حساس است و باید دقت بسیار زیادی در این خصوص داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است اما انتخاب افراد اصلح و متدین مهم تر است، افزود: نباید به خاطر نگرانی از مشارکت مردم در انتخابات در تأیید صلاحیت افراد اغماض و مصلحت اندیشی صورت پذیرد.

قریشی با تاکید بر اینکه عملکرد خوب منتخبان مردم در انتخابات می تواند میزان مشارکت مردم را بالا ببرد، ادامه داد: باید نظارت درست و جدی بر عملکرد افراد و کاندیداهای انتخابات و منتخبان مردم وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحت اندیشی در تایید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر قابل قبول نیست

مصلحت اندیشی در تایید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر قابل قبول نیست