مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-04-21پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در بهمیی/بیماریابی خوب و همکاری مردم عامل وضعیت متعادل


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهمیی اولین شهرستانی است که کاهش موارد را نشان می دهد و خوشبختانه طی این مدت شبکه بهداشت و درمان تعداد نمونه های خود را افزایش داده و بیماریابی خوبی انجام گرفته است.

- پرویز یزدانپناه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمیی اظهار کرد: از ابتدای  شروع کرونا تا کنون شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان بهمیی دو هزار و 871 نفر بوده و 12 نفر در این شهرستان فوتی وجود داشته است.

یزدانپناه افزود: میزان شیوع بیماری در استان به ترتیب در لنده، بهمیی، کهگلیویه و چرام بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان لنده است که در واقع میزان  شیوع بیماری در شهرستان های 4 گانه کهگلیویه زیاد است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهرستان بهمیی چون همسایه استان خوزستان به ویژه شهرستان بهبهان بوده از اسفند ماه شاهد افزایش موارد مبتلا همزمان با استان خوزستان بوده است.

یزدانپناه بیان کرد: در حال حاضر شهرستان بهمیی از نظر رنگ بندی در وضعیت نارنجی است و امیدواریم که با مشارکت آگاهانه مردم به وضعیت زرد تغییر یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در اسفند ماه شروع افزایشی  موارد مثبت از شهرستان بهمیی شروع شده که  همزمان با گچساران  به سمت قرمز شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در بهمیی/بیماریابی خوب و همکاری مردم عامل وضعیت متعادل

آخرین وضعیت کرونا در بهمیی/بیماریابی خوب و همکاری مردم عامل وضعیت متعادل