مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-04-21پزشكي

جنوب کرمان بر بلندای موج چهارم کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آماده باش کادر بهداشت و درمان برای مقابله با موج چهارم کرونا با حداقل تلفات جانی خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آماده باش کادر بهداشت و درمان برای مقابله با موج چهارم کرونا با حداقل تلفات جانی خبر داد.

دکتر اصغر مکارم عصر امروز اول اردیبهشت ماه در جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از شرایط سخت بیماری کرونا خبر داد و گفت: شرایط بیماری کرونا در جنوب کرمان سخت تر شده و هر چند توصیه های زیادی شد اما با توجه به شعله ورشدن بیماری در کشور این پیش بینی را داشتیم که منطقه دچار پیک بیماری شود و می توان گفت در حال حاضر جنوب کرمان بر بلندای پیک بیماری کرونا قرار دارد و طی یکی دو هفته آینده همچنان درگیر این بیماری هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم آمار فوتی زیادی نداشته باشیم و با شرایط مساعد و کمترین میزان فوتی بیماری را مهار کنیم، افزود: بیش از نیمی از بیماران بستری در بیمارستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مبتلایان به کرونا هستند که متاسفانه تعدادی هم در بخش های آی سی یو بستری هستند.

مکارم از تجهیز بیمارستان 12 فروردین کهنوج نیز سخن به میان آورد و اظهار کرد: امکانات در بیمارستان ها فراهم شده و تانکرهای 25 تنی اکسیژن با اعتبار 26 میلیارد تومان در بیمارستان های اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب کرمان بر بلندای موج چهارم کرونا

جنوب کرمان بر بلندای موج چهارم کرونا