مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-04-21بين الملل

شکایت یک عضو پارلمان هند از رفتار خصمانه آمریکا با دهلی نو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، یک عضو پارلمان هند با انتشار مطلبی در خصوص رفتار های ناشایست اخیر آمریکا در برابر دهلی نو، - یک عضو پارلمان هند با انتشار مطلبی از رفتار خصمانه واشنگتن علیه کشورش تنها به دلیل خرید سامانه موشکی روسی اس – 400 توسط دولت کشورش انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، یک عضو پارلمان هند با انتشار مطلبی در خصوص رفتار های ناشایست اخیر آمریکا در برابر دهلی نو، دلیل اقدامات خصمانه طرف آمریکایی را قرارداد خرید سامانه موشکی روسی اس 400 توسط هند دانست.

بر اساس این گزارش، سابرامانیان سوآمی عضو حزب باهارات جاناتان که دولت این کشور را در دست دارد، با انتشار مطلبی عنوان کرد: در حالیکه تمامی چشم ها به بیماری همه گیر کرونا دوخته شده، باید حواسمان به تهدیدات روز افزون علیه منافع ملی مان هم باشد.

وی در ادامه پیام خود به سه مورد از تهدیدات بزرگ آمریکا و اقدامات خصمانه اخیر واشنگتن علیه دهلی نو اشاره کرده و نوشت: نخستین مورد به ورود کشتی جنگی آمریکایی به منطقه ویژه اقتصادی هند بدون هماهنگی و کسب مجوز قبلی مربوط است.

این نماینده پارلمان هند در ادامه افزود: دومین مورد، قرار دادن هند در فهرست کشور های دستکاری کننده ارزی در FATF است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت یک عضو پارلمان هند از رفتار خصمانه آمریکا با دهلی نو

شکایت یک عضو پارلمان هند از رفتار خصمانه آمریکا با دهلی نو