مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-21دانش

خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر گشایش می یابد


تفاهم نامه راه اندازی خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر میان ستاد فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و دانشگاه هنر منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بنیاد ملی نخبگان، یکی از راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در رونق زیست بوم فناوری و نوآوری، حمایت از شرکت های خلاق است که در راستای شکوفایی توانمندی های بومی و محلی کشور صورت می گیرد.

خانه های خلاق بسترهایی هستند تا ایده های نوآورانه فناوری های نرم، صنایع خلاق و فرهنگی مجالی برای حضور پیدا کنند و به مسیر ایجاد اشتغال، ارزش آفرینی و رونق اقتصاد دانش بنیان گام بگذارند.

حمایت از ایجاد خانه های خلاق یکی از اقداماتی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زمینه را برای رونق کسب و کارهای خلاق و صنایع فرهنگی فراهم کرده و این کسب و کارها را با زیست بوم دانش بنیان پیوند داده است.

در همین راستا تفاهم نامه ایجاد خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر توسط پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری و سیدحسن سلطانی رییس دانشگاه هنر منعقد شد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه برای راه اندازی خانه خلاق و نوآوری جهانی هنر، جذب و حمایت از شرکت های دانش بنیان، شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر گشایش می یابد

خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر گشایش می یابد