مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-04-21پزشكي

تعطیلی 3 مرکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در شیراز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: سه مرکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در این کلانشهر به دلیل تخلف تعطیل شد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: سه مرکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در این کلانشهر به دلیل تخلف تعطیل شد.

اورنگ ایلامی گفت: این مراکز در بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر درمان و کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه، به دلیل مداخله در امور درمان از سوی افراد فاقد صلاحیت، نبود مسئول فنی و فعالیت در شرایط ممنوعیت کرونایی، تعطیل و پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی فارس، ایلامی گفت: هنگامی که پای سلامت جامعه و مردم در میان است، طبق قانون با متخلفان برخورد می کنیم.

مشاور عالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این باره بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت مراکز غیرمجاز و یا افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان موجب تهدید سلامت عمومی می شود، مجموعه معاونت درمان با جدیت بر عملکرد مراکز درمانی نظارت دارد.

مجید اکبرزاده از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره های 190 وزارت بهداشت و 1819 مرکز پایش مراقبت های درمانی اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 3 مرکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در شیراز

تعطیلی 3 مرکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در شیراز