مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-04-21بين الملل

تجهیزات سازمانی در خطر 5 آسیب پذیری سایبری


در تجهیزات سازمانی 5 آسیب پذیری وجود دارد که هکرها برای نفوذ به شبکه های شرکتی و دولتی، در حال استفاده از آنها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راهبردی افتا، همه این 5 آسیب پذیری کاملاً شناخته شده و از آنها در حملات مهاجمان دولتی و گروه های جرایم اینترنتی استفاده شده است.

هکرها به طور مکرر شبکه های سیستم های آسیب پذیر شده را اسکن می کنند و در تلاش برای به دست آوردن اطلاعات احراز هویت برای دسترسی بیشتر هستند.

3 آژانس امنیتی و امنیت سایبری آمریکا، شامل آژانس امنیت سایبری و زیرساخت (CISA) ، اداره تحقیقات فدرال (FBI) و آژانس امنیت ملی (NSA) ، این هکرها را SVR (سرویس اطلاعات خارجی روسیه) خوانده اند.

بر اساس هشدار امنیتی مشترک آمریکا و انگلیس که در ژوییه سال 2020 منتشر شد، SVR از چهار نوع از این آسیب پذیری ها برای هدف قراردادن و نفوذ به شبکه های شرکت های فعال در ساخت واکسن COVID-19 استفاده کرده اند.

آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) نیز در دسامبر سال 2020 به شرکت های آمریکایی هشدار داده بود که هکرهای روسی از آسیب پذیری VMWare به عنوان پنجمین باگ سوءاستفاده می کنند با استفاده از آسیب پذیری های 5 گانه جدید، مهاجمان ممکن است سعی کنند از یک نقطه ضعف در یک رایانه یا برنامه سمت اینترنت با استفاده از نرم افزار، داده ها یا دستورات، استفاده کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات سازمانی در خطر 5 آسیب پذیری سایبری

تجهیزات سازمانی در خطر 5 آسیب پذیری سایبری