مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-21سياسي

توضیحی درباره تزریق واکسن به یکی از مسئولان شهر اهواز


رییس مرکز بهداشت شرق اهواز در خصوص مطالب منتشرشده در فضای مجازی در رابطه با تزریق واکسن به یکی از مقامات شهر اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت شرق اهواز در خصوص مطالب منتشرشده در فضای مجازی در رابطه با تزریق واکسن به یکی از مقامات شهر اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

امرالله مردانی در واکنش به مطالب منتشرشده در رابطه با تزریق واکسن به شهردار اهواز گفت: با توجه به تاکیدات صورت گرفته برای ممانعت از هر گونه انحراف و تزریق غیراولویت دار واکسن، تمام توجهات معطوف به رعایت این اصل است و در صورت بروز هر گونه انحراف از این دستورالعمل، با خاطیان برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز بهداشت شرق اهواز، وی افزود: در رابطه با این موضوع هم پرونده در حال بررسی است و در صورت اثبات، متخلفان به هیات تخلفات کارکنان معرفی می شوند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز تصریح کرد: تمام تلاش پرسنل دخیل در امر واکسیناسیون، انجام دقیق و منظم تزریق واکسن برای کنترل هر چه سریع تر پاندمی کرونا است و قطعا هر گونه تزریق خارج از پروتکل به هر کسی در هر مقام و مسئولیتی، منجر به خدشه دار شدن اعتماد عمومی خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره تزریق واکسن به یکی از مسئولان شهر اهواز

توضیحی درباره تزریق واکسن به یکی از مسئولان شهر اهواز