مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-21ورزشي

اتباع خارجی دفن اموات در کرج سهمی از واکسن کرونا ندارند


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با بیان اینکه متاسفانه نزدیک به 17 نفر از پرسنل این سازمان بر اثر ابتلا به کرونا در قرنطینه هستند و این امر فشار روانی زیادی بر دیگر کارکنان وارد کرده است، - ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با بیان اینکه متاسفانه نزدیک به 17 نفر از پرسنل این سازمان بر اثر ابتلا به کرونا در قرنطینه هستند و این امر فشار روانی زیادی بر دیگر کارکنان وارد کرده است، گفت: چون به تیم های دفن که از اتباع خارجی هستند این واکسن تزریق نمی شود، هر لحظه امکان ترک کار از سوی آنها وجود دارد.

حمیدرضا عسگری در دویست و چهل و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که روز چهارشنبه یکم اردیبهشت برگزار شد، اظهار کرد: در سال 98، همکاران سازمان مدیریت آرامستان ها به بیش از 10 هزار خانواده متوفی خدمت رسانی کردند که این آمار در سال 99 به بیش از 15 هزار خانواده رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: حدود 15 ماه از درگیری کشور به ویروس کرونا می گذرد و طی این مدت همکاران سازمان آرامستان ها در حد توان سعی کرده اند خدمات مناسبی به شهروندان داغدیده ارائه دهند.

وی توضیح داد: بدون اغراق باید گفت نیروهای سازمان آرامستان ها پس از کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع خارجی دفن اموات در کرج سهمی از واکسن کرونا ندارند

اتباع خارجی دفن اموات در کرج سهمی از واکسن کرونا ندارند