مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-21اقتصادي

اختصاص اعتبار 600 میلیارد ریالی مدیریت بحران برای سد مخزنی هراز


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: از بخش مدیریت بحران طی سال گذشته مبلغ حدود 600 میلیارد ریال را به این پروژه اختصاص دادیم تا کمک حال پیشرفت فیزیکی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در بازدید از عملیات عمرانی سد مخزنی هراز، اظهار کرد: سد مخزنی هراز یکی از مهمترین پروژه های عمرانی در ورود به شمال کشور از مسیر شهرستان آمل است.

وی با اشاره به تغییر اقلیم و اثرات بسیار زیاد آن در دنیا و کشورمان ایران، افزود: حدود 18 سال است که شاهد بروز خشک سالی در کشور هستیم هر چند در سال 1398 پرآبی سازمان مدیریت بحران با اعلام اینکه با کاهش قابل توجه بارندگی شاهد مشکلات فراوان و معضل آب به ویژه آب شرب و آب کشاورزی هستیم، تصریح کرد: با معضل آب در زمینه کشاورزی شاهد بروز مشکلاتی در روند تولید و امنیت غذایی خواهیم بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه با تغییر اقلیم کشورمان دچار مشکل خواهد شد، بیان کرد: کاهش بالایی نسبت به سال گذشته در ریزش باران داشتیم و ایین مهم نشان از خشکسالی دارد، هر چند برای ادامه روزهای آینده بارندگی قابل توجهی پیش بینی نشده است.

نجار با اعلام اینکه در سال های نه چندان دور با تغییر اقلیم در گیلان و مازندران برف بسیار سنگین داشتیم و اهمیت به آب همواره مورد توجه بوده است، ادامه داد: به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 600 میلیارد ریالی مدیریت بحران برای سد مخزنی هراز

اختصاص اعتبار 600 میلیارد ریالی مدیریت بحران برای سد مخزنی هراز