مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-21سياسي

مشارکت بالا در انتخابات موجب کاهش تهدیدات داخلی و خارجی می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مشارکت حداکثری را در رابطه با ثبات سیاسی دانست و گفت: افزایش سطح مشارکت سیاسی از آسیب پذیری کشور در مواجهه با تهدیدات داخلی و خارجی می کاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر چهار شنبه در نشست با تعدادی از مسئولان خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات را هنر بزرگ نظام اسلامی دانست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: برخلاف غالب نظام های سیاسی جهان که نظام هایی هستند که بیشتر از راه هایی غیر مردم سالارانه مانند کودتا، فشار خارجی و یا نفوذ استعماری بر روی کار آمده و می آیند، جمهوری اسلامی در سال 57 با مشارکت آحاد مختلف ملت ایران توانست از طریق یک انقلاب، رژیم استبدادی را سرنگون و نظام جمهوری را پایه گذاری کند.

وی افزود: با اینکه استقرار این نظام خواست همه ملت ایران بود اما 60 روز بعد از انحلال رژیم سلطنتی نخستین انتخابات برای تعیین شکل حکومت برگزار شد و جمهوری اسلامی با پشتوانه 98 درصدی کار خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: به دلیل آن که ساختار حقوقی جمهوری اسلامی به ترتیبی تنظیم شد که همه مقام های حکومتی به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالا در انتخابات موجب کاهش تهدیدات داخلی و خارجی می شود

مشارکت بالا در انتخابات موجب کاهش تهدیدات داخلی و خارجی می شود