مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-21اقتصادي

رفع تصرف 8400 متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 8400 متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در فروردین ماه سال جاری خبر داد و ارزش ریالی این میزان رفع تصرف را بالغ بر 16 میلیارد تومان عنوان کرد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 8400 متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در فروردین ماه سال جاری خبر داد و ارزش ریالی این میزان رفع تصرف را بالغ بر 16 میلیارد تومان عنوان کرد.

مهندس عبدالله بهادری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رفع تصراف اراضی ملی و دولتی استان در فروردین اظهار کرد: یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل در یک ماه اول سال 8400 متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش 165 میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

سرهنگ یاسمی فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان نیز با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می کنند، تصریح کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و درمواجهه با زمین خواری با شماره تلفن شبانه روزی 1656 یگان حفاظت اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 8400 متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام

رفع تصرف 8400 متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام