مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-21سياسي

نام «سپاه» لرزه بر اندام دشمن می اندازد/سپاه امنیت افزا و اقتدارآفرین است


سپاه ابرسازمانِ مقتدری است که نامش لرزه براندام دشمنان می اندازد و بودنش تضمینی برامنیت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار  سعید منتظرالمهدی در یادداشتی به مناسبت چهل و دومین سالگرد تاسیس سپاه پاسداران آورده است: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلابی است که طلوع فجر گونه آن ، فصل نوینی پیش روی مستضعفانِ به ستوه آمده و ستم دیده جهان گشود و خون تازه ای در کالبد ملت های طاغوت زده دمید.

این نهادِ بر آمده از خون شهداء و متشکل از خیل انبوه جوانان انقلابی و مصمم، از همان بدو تولد خود با توکل بر خدای قادر منان و تحت زعامت پیر فرزانه و رهبر کبیر انقلاب، با صلابت و اقتدار عزم خود را جزم کرد تا پاسدار ارزش هایی باشد که در بلندای تاریخ ، بسیاری از آزادگانِ جهان، جانِ خود را بر سرِ استقرارِ آن گذاشته اند.

   سپاه پاسداران در چهل و دو سال عمرِ بالنده خویش در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ، هزاران توطئه و بحران و فتنه انگیزی ریز و درشت را با اقتدار و چابکی، یکی در پیِ یک ، درهم شکسته است و هر بار مقتدرانه و توانمندتر از پیش در صحنه دفاع و خدمتِ بی منت به ملت ، ظاهر گشته است.

اینک سپاه پاسداران نهادی است که نامش برای ملت ایران افتخارآمیز ، امنیت افزا و اقتدار آفرین است و همه ایرانیان ،صرفنظر از هر قوم و گروه و جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام «سپاه» لرزه بر اندام دشمن می اندازد/سپاه امنیت افزا و اقتدارآفرین است

نام «سپاه» لرزه بر اندام دشمن می اندازد/سپاه امنیت افزا و اقتدارآفرین است