مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-21ورزشي

معاون باشگاه پرسپولیس تهدید کرد/ با استقلال بازی نمی کنیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری بازی دربی قبل از انجام شدن دیدارهای معوقه استقلال اظهار داشت: - معاون باشگاه پرسپولیس تهدید کرد/ با استقلال بازی نمی کنیم! ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس گفت: اگر شرایط نابرابر وجود داشته باشد وارد بازی دربی نمی شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری بازی دربی قبل از انجام شدن دیدارهای معوقه استقلال اظهار داشت: با اینکه در شهر گوا و در کوران رقابت های آسیایی هستیم اما اخبار مربوط به لیگ برتر را دنبال می کنیم و اصلا نمی خواهیم کنترل روی موضوعات مختلف را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: قبل از سفر به هند، بنده و چند تن از همکارانم در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ صحبت کردیم و مکاتبات لازم نیز صورت پذیرفته و بار دیگر تاکید می کنم امیدواریم مسئولان این سازمان، بهترین تصمیم را بگیرند و مثل نیم فصل اول، دربی پایتخت را با وجود بازی های برابر برای هر دو تیم برگزار کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر این شرایط به وجود نیاید و عدالت و مساوات برقرار نشود، پرسپولیس وارد دربی نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون باشگاه پرسپولیس تهدید کرد/ با استقلال بازی نمی کنیم!

معاون باشگاه پرسپولیس تهدید کرد/ با استقلال بازی نمی کنیم!