مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-21پزشكي

شروع ثبت نام برای شرکت در فازسوم واکسن کرونای انستیتو پاستور در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شروع ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونای مشترک ایران و کوبا در هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، واکسن تولید شده است، اکنون بعد از گذراندن موفق فاز 1 و 2، وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی می گردد تا پس از تایید نهایی، در انستیتو پاستور ایران نیز تولید و واکسیناسیون عمومی با آن آغاز گردد.

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، افراد واجد شرایط شرکت در این کارآزمایی بالینی، سن 18 تا 80 سال، ساکن در شهرهای اصفهان، بابل، بندرعباس، زنجان، ساری، کرمان، همدان، یزد و  داشتن سلامت عمومی و بیماری های زمینه ای کنترل شده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس https://www.

pasteurcovac.

ir مراجعه کنند و یا با شماره های زیر در هر کدام از استان ها تماس بگیرند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: 3113 دانشگاه علوم پزشکی بابل: 3502 دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: 3118 دانشگاه علوم پزشکی زنجان: 330190 دانشگاه علوم پزشکی مازندران: 34407 دانشگاه علوم پزشکی کرمان:  31215910 دانشگاه علوم پزشکی همدان: 3136 دانشگاه علوم پزشکی یزد: 111 به گفته فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، این مرحله از کارآزمایی بر روی 24 هزار نفر از داوطبان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع ثبت نام برای شرکت در فازسوم واکسن کرونای انستیتو پاستور در هرمزگان

شروع ثبت نام برای شرکت در فازسوم واکسن کرونای انستیتو پاستور در هرمزگان