مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-21سياسي

کسانی که به ما ملحق نشدند را وحدت شکن نمی دانیم


شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه ای نسبت به برخی انتقادات که به عملکرد این شورا وارد می شد واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن این بیانیه آمده است؛ شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی از ابتدای شروع فعالیت در صدد تجمیع حداکثری و ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلاب بوده و در ادامه فعالیت نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم مبذول خواهد داشت بدیهی است که مواضع شورا باید از مجاری رسمی اعلام شود ، صفحات رسمی در فضای مجازی ، بیانیه ها و مصاحبه سخنگوی شورا متکفل اعلام مواضع رسمی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی است و هرگونه انتساب مطلب و موضعی به این شورا غیر از این مجاری غیر قابل قبول است.

از طرفی شورا از اعضای خود در هر سطحی خواسته است که مواضع و نظرات فردی خود را به نام شورا مطرح نکنند و از طرفی از عموم نخبگان ، فعالان و کنشگران عرصه سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی نیز توقع می رود که برخی از اعلام مواضع توسط برخی افراد که رسمی و غیر رسمی طرفدار شورا هستند را به پای شورا نگذارند .

شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی هرگز ادعا نداشته و ندارد تنها کسانی که طرفدار این شورا هستند انقلابی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که به ما ملحق نشدند را وحدت شکن نمی دانیم

کسانی که به ما ملحق نشدند را وحدت شکن نمی دانیم