مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-21ورزشي

ورودی های هشتگرد مسدود می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ گفت: ورودی هشتگرد، شهر جدید هشتگرد و کوهسار به روی خودروهای غیربومی مسدود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فرمانداری ساوجبلاغ که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با تأکید بر رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی از سوی همشهریان اظهار کرد: در برخی از بازرسی ها شاهد تجمعاتی در بانک ها و فعالیت باشگاه ها و سالن های ورزشی در سطح شهرستان بودیم.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه امروز با بانک هایی که رعایت موارد را نداشته باشند برخورد خواهد شد و بر عملکرد باشگاه ها و سالن های ورزشی هم رسیدگی و در صورت عدم تعطیلی اقدامات لازم صورت می پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: باید اطلاع رسانی ها در خصوص شرایط امروز شهرها و اماکن با استفاده از سیستم های صوتی و مانند زمان دفاع مقدس انجام شود تا بازخوردهای مثبت روانی را در جامعه ایجاد کنند چون شرایط کنونی ما مانند زمان های جنگ و نیاز به همکاری همگانی دارد.

وی به تأمین واکسن برای تزریق به گروه های مورد نظر و جلوگیری از هرگونه تجمعات و تشکیل بازارهای روز و کنترل آن با نظارت شهرداری ها تأکید کرد.

خیرین برای تأمین اقلام معیشتی پای کار بیایند محمدی استفاده از ظرفیت خیرین را مهم دانست و گفت: خیرین ما در تمامی مقاطع حساس نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های هشتگرد مسدود می شود

ورودی های هشتگرد مسدود می شود