مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-21سياسي

پیروی از مرجعیت توانست عراق را از شر داعش و عمال استکبار نجات دهد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تجلیل از مقام شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: خون این شهدا و مجاهدت الحشد الشعبی و پیروی از مرجعیت توانست عراق را از شر داعش و عمال استکبار نجات دهد.

- ایسنا/تهران رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تجلیل از مقام شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: خون این شهدا و مجاهدت الحشد الشعبی و پیروی از مرجعیت توانست عراق را از شر داعش و عمال استکبار نجات دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی ظهر چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در دیدار با جمعی از اعضای حزب الله عراق بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر عناصر انقلابی در دو کشور ایران و عراق تاکید کرد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نیت مزدوران استکبار که درصدد ایجاد انشقاق بین دو ملت هستند، عنوان کرد: باید با هوشیاری و بصیرت این فتنه ها را خنثی کرد و حرم و حریم اهلبیت(ع) را از عناصر ناباب پاک نگهداشت.

محمودی با توجه به شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان نیز خاطرنشان کرد: استان تهران علی الخصوص شهرستان ورامین با توجه به ظرفیت های بالای اقتصادی آماده همکاری جهت صادرات محصولات به کشور عراق می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروی از مرجعیت توانست عراق را از شر داعش و عمال استکبار نجات دهد

پیروی از مرجعیت توانست عراق را از شر داعش و عمال استکبار نجات دهد